F.A.Q.

1. Cât de repede voi primi comanda?

 

Livrarea la domiciliu se efectuează de la orele 9:00 până la 21:00. Timpul de livrare de la momentul plasării comenzii constituie, în mediu, 4 ore.


Dacă aţi ales opţiunea de rezervare a preparatelor în farmacia cea mai apropiată, localizată în mun. Chişinău, atunci comanda plasată până la orele 12:00, se va livra în farmacia aleasă de Dvs. până la sfârşitul zilei lucrătoare. Comanda plasată după orele 12:00, se va livra în ziua următoare. Când produsele comandate vor ajunge la farmacie, veţi primi un sms sau operatorul nostru va face legătură cu Dvs.


În cazul în care Dvs. aţi ales opţiunea de rezervare a preparatelor în farmacia localizată în afara mun. Chişinău, comanda primită până la orele 17:00 se aduce în farmacia aleasă de Dvs. timp de două zile lucrătoare. Când produsele comandate vor ajunge la farmacie, veţi primi un sms sau operatorul nostru va face legătură cu Dvs.

 

2. Cum eu voi afla că comanda mea a ajuns la farmacie?

 

Dvs. veţi primi un sms cu conţinutul următor: „Comanda Dvs.cu nr.**** a fost adusă la farmacie”. Mai mult decât atât, Dvs. aveţi posibilitatea să aflaţi în orice moment unde se află comanda, telefonând operatorul nostru sau expediind un mesaj în chat-ul activ de pe site-ul farmaciei, care se află în colţul drept de jos

 

 

3. Cât costă livrarea?

 

Livrarea în raza mun. Chişinău, la comanda produselor în sumă de peste 300 lei este GRATUITĂ! La comanda în sumă până la 300 lei livrarea va costa 40 lei.

Livrarea produselor în cea mai apropiată farmacie “Farmina” este GRATUITĂ!

 

4. Este suma minimă a comenzii, pentru ca aceasta să poată fi livrată la domiciliu?

 

Suma minimă a comenzii, pentru a fi posibilă livrarea constituie 100 lei.

Livrarea produselor în cea mai apropiată farmacie “Farmina” se efectuează la orice sumă a preparatelor.

 

 

5. Cum se plasează o comandă pe siteul Apteka.MD?

Compartimentul "Cum sa plasezi comanda”.

 

 

6. Nu am găsit preparatul necesar, cum pot să-l comand?

Dacă Dvs. nu aţi găsit preparatul necesar pe site, faceţi legătură cu operatorul nostru, apelând la nr. 022-802-000 sau 068-802-000, şi veţi primi toată informaţia.

 

7. Cum mă pot înregistra pe site-ul Apteka.md?

 

1. Accesaţi compartimentul „Cabinetul personal”

2. Alegeţi oricare reţea de socializare în care sunteţi înregistrat:

3. După logare veţi avea acces la toată istoria cumpărăturilor precedente.

 

 

8. În cazul în care nu am posibilitate să procur medicamentul în aceeaşi zi în care el soseşte la farmacie, pot să-l cumpăr mai târziu?

 

Comanda Dvs. se păstrează 3 zile din momentul sosirii la farmacie. În această perioadă de timp puteţi procura produsele.

 

9. Ce se va întâmpla cu comanda mea dacă nu reuşesc să o iau timp de 3 zile, şi când o pot lua?

 

Dacă Dvs. nu aţi ridicat comanda timp de 3 zile, ea automat se anulează.

 

10. Care preparate pot comanda pe siteul Apteka.MD?

 

Pe site-ul apteka.md se poate de comandat preparatele înregistrate în RM, cu excepţiia preparatelor narcotice şi psihotrope.

 

11. Pot lua legătură cu farmacia pentru a afla dacă comanda mea este pe loc?

 

După ce recepţionaţi sms-ul „Comanda Dvs.cu nr.**** a fost adusă la farmacie”, puteţi telefona la nr. indicat în sms.

 

12. Pot intervine cu ceva schimbări dacă comanda deja a fost expediată ?

 

Intervenţia cu oricare schimbări după plasarea comenzii este imposibilă.

 

13. Pot achita comanda cu cardul bancar?

 

Achitarea cu cardul poate fi efectuată atât în farmacie, cât şi la achitarea livrării la domiciliu.

 

14. Pot primi şi alte reduceri, dacă am cardul de reduceri a farmaciei?

 

La comenzile on-line nu se oferă reduceri. Preţurile noastre sunt mult mai mici decât în alte farmacii.

 

15. Cum pot primi garanţia la dispozitivul medical achiziţionat?

 

Garanţia se oferă în farmacie, în momentul cumpărării. Farmacistul completează talonul de garanţie din cutia dispozitivului, după care cumpărătorul semnează talonul şi se pune ştampila farmaciei.

 

16. Privind reclamaţiile ce vizează mărfurile

 

În conformitate cu anexa nr. 4 la Ordinul MS RM nr. 960 din 01.10.2012, publicat în Monitorul Oficial al Republicii Moldova № 216-220 (4254-4258) din 19.10.2012

 

Este interzis returul medicamentelor la farmacii.